Merhaba, askerlik sınıflandırmasında Yd. olarak gidecekler için; ne kadar erken yoklama ve başvuru işlemleri yapılırsa o kadar çıkma ihtimalinin yüksek olması gibi bir durum var mı acaba? Böyle bir şey duymuştum da teyit etmek istedim.