• 16-01-2022, 23:52:04
    #1
    Merhabalar öncelikle iyi geceleriniz olsun. Öğrenciyim Staj yapıyorum 1300 TL gibi bir para alıyorum. Direk hazır sistem mi toplamalıyım yoksa parçaları teker teker mı almalıyım ?
  • 16-01-2022, 23:53:03
    #2
    hazır sistem alman daha ucuza gelecektir
  • 16-01-2022, 23:55:12
    #3
    @serLife; bu işin piiridir yardım alabilirsin
  • 16-01-2022, 23:55:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hazır sistem alman daha ucuza gelecektir
    rtx 3090 lı sistemler için evet bazen uygun olabiliyor, ancak o kadarda ahım şahım olmayan sistemler için o fiyata hazır almak yerine toplanırsa daha kaliteli bir sistem dizebilir arkadaş.
  • 17-01-2022, 01:48:09
    #5
    Merhaba,
    Hazır sistemler genel olarak elde kalan satılmayan ürünleri satmak için yapılan ticaret yalanıdır!
    Ekran kartı 2080 olur diğer parçalar uyduruk olur 1,2 yıl sonra değişim ister. Sana tavsiyem acelen yoksa OEM olarak toplanan daha avantajlı olur.
    Ekran kartı olmadan toplanacak sistemler var marka fan boyu değilsen güzel sistem toplarsın.
    1300₺ maaşın var bunun kaç ₺ ile ödeme yapacaksın gelir gider hesabı yaparsan senin için uygun olur.