Merhaba, birkaç ay öncesinde dsmart modem satın aldık, az önce wifi şifresi değişmek icin wifi arayüzüne girmeye çalıştığımda şifre yanlış hatası aldım.
Normalde hic girmemiş birisi için bilgiler admin/dsmart veya admin/admin olması gerekiyormuş ama bir türlü giremedik. Biz bunu nasıl ayarlayabiliriz ?
Wifi arayüzüne giremiyorum
12
●84
- 15-01-2022, 20:42:19Modemi sıfırlayın hocam , modemdeki küçük deliğe iğne batırın , biraz bekleyin , modem sıfırlanır
- 15-01-2022, 20:43:09Yönetici onayı bekliyorSonra problem olmasın hocam, ek kurulum yapmaya gerek olur mukeremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2022, 20:43:56Benim bildiğim kadarıyla olmuyor , daha geçen gün Vodafone modem için kendim yaptım hiç sorun olmadı hocamProgod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2022, 20:54:10Eğer reset atarsanız ek kurulum gerekebilir.
Direk müşteri hizmetlerini arayın ve güncelleyip size söylesinler. - 15-01-2022, 21:06:14Yönetici onayı bekliyorkeremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam deli olacağım, resetledim. Oturum acmami istiyor ancak doğrulama kodu göstermiyor. Her cihazdan denedim olmuyoor😡Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


