merhaba diyelimki elimde x bir sunucu var buna proxy sunucu kurdum

özel iso ile digitalocean üzerinden sunucu açtım bu digitalocean üzerindeki sunucuyu proxy ile çalıştırabilirmiyim?

böyle birşey mümkünmü?