• 11-01-2022, 15:56:58
    #1
    Merhaba hocalarım,
    İtalya ve İspanya'da oturan dostlarım var. Şubat ayında İstanbul'u ziyaret etmek istiyorlar. Zorunlu bir karantina süreci var mı?
    İnternet üzerinden araştırdım pek bir şey bulamadım. Bilginiz var mı?
    Teşekkürler...
  • 11-01-2022, 15:58:00
    #2
    KLM
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    türk mü kendileri?
  • 11-01-2022, 15:58:26
    #3
    KLM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türk mü kendileri?
    Hayır hocam, İtalya ve İspanya vatandaşları.
  • 11-01-2022, 16:00:00
    #4
    Sağlık bakanlığı internet sitesindeki formu doldurması gerek girişte istetler karantina olursa verilen adreste kalıyorlar. zaten aşı kartı varsa bir sorun olmaz health.gov.tr idi sanırım
  • 11-01-2022, 16:03:05
    #5
    KLM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık bakanlığı internet sitesindeki formu doldurması gerek girişte istetler karantina olursa verilen adreste kalıyorlar. zaten aşı kartı varsa bir sorun olmaz health.gov.tr idi sanırım
    Teşekkürler hocam, ben en iyisi sağlık bakanlığına bir e posta yollayayım veya telefon ile iletişime geçeyim
  • 11-01-2022, 16:06:15
    #6
    Hayir, su anda herhangi bir karantina yok. Sadece saglik bakanligininin inglizce versyonunda sitede formu doldursunlar yeter.
    Tabi bu sartlar su anda olan sartlar, subata kadar degisebilir de degismeyebilir de...
    • alperengnc
    alperengnc bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-01-2022, 16:10:22
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayir, su anda herhangi bir karantina yok. Sadece saglik bakanligininin inglizce versyonunda sitede formu doldursunlar yeter.
    Tabi bu sartlar su anda olan sartlar, subata kadar degisebilir de degismeyebilir de...
    Sağ olun hocam. Yukarıdaki hocam da formdan bahsemişti fakat bir türlü formu bulamadım
  • 11-01-2022, 16:10:24
    #8
    Yurtdisindan turkiyeye gelislerde karantina yok sadece Turkiyeye girmeden 72 saat once form doldurmalari gerekiyor formda kalacagi adres ve pasaport bilgileri isteniyor formu doldurunca Heskodu veriyor. bu hes kodunu turkiye kullanabiliyorsin formun ciktisini alsinlar ucaga binerken soruyorlar. https://register.health.gov.tr/
  • 11-01-2022, 16:11:09
    #9
    flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdisindan turkiyeye gelislerde karantina yok sadece Turkiyeye girmeden 72 saat once form doldurmalari gerekiyor formda kalacagi adres ve pasaport bilgileri isteniyor formu doldurunca Heskodu veriyor. bu hes kodunu turkiye kullanabiliyorsin formun ciktisini alsinlar ucaga binerken soruyorlar. https://register.health.gov.tr/
    Çok sağolun hocam