Sağlık bakanlığı internet sitesindeki formu doldurması gerek girişte istetler karantina olursa verilen adreste kalıyorlar. zaten aşı kartı varsa bir sorun olmaz health.gov.tr idi sanırım
Teşekkürler hocam, ben en iyisi sağlık bakanlığına bir e posta yollayayım veya telefon ile iletişime geçeyim