• 09-01-2022, 20:11:34
    #1
    Selamlar araç muaynesinden plakada delik olması sebebiyle araç muayneden kaldı. Halbuki bir önceki muaynede geçmişti.

    İlgilenen plakaya delik kısımlara beyaz silikonla kapatıp bir ay içinde tekrar gelebilirsin dedi.

    Orada sormak aklıma gelmedi, araç tekrar muayneye gittiğinde tüm herşeyden tekrar kontrolden mi geçecek yoksa sadece plakaya bakıp uygunsa işlem bitecek mi?

    Ayrıca plakaya beyaz silikon dedi ama tekrar muayneye gittiğinde aynı kişiye denk gelmeme durumu da olabilir. Bakıp bu sefer de yine geçirmeme durumu olabilir mi?

    Daha önce muayneden kalan varsa tecrübelerini ve düşüncülerini paylaşabilir mi?
  • 09-01-2022, 20:18:34
    #2
    bizde aynı sorundan kaldık 1 saat içinde geri götürdük macun çektirmiştik , ikincide o kadar üstüne durmasalar da %80 oranla ilk kez bakılır gibi tek tek baktılar onaylayıp yolladılar
  • 09-01-2022, 20:18:54
    #3
    hangi maddeden kaldıysa sadece ona bakılacak.
    yeni plaka bastırıp gidin işiniz garanti olsun.
  • 09-01-2022, 20:19:17
    #4
    Evet hocam artık delikli plaka kabul edilmiyor, yapıştırma veya içerden vida olması lazım, ayrıca şuanda muayene ücreti hakkında bilginiz var mı ?
  • 09-01-2022, 20:23:10
    #5
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi maddeden kaldıysa sadece ona bakılacak.
    yeni plaka bastırıp gidin işiniz garanti olsun.
    Ben de öyle düşünüyorum hocam.

    Yani ilk muayneye giren araçların girdiği fren testi vb şeylere girmeden tek plakaya mı bakacaklar?
  • 09-01-2022, 20:24:49
    #6
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de öyle düşünüyorum hocam.

    Yani ilk muayneye giren araçların girdiği fren testi vb şeylere girmeden tek plakaya mı bakacaklar?
    evet hocam.
    sadece ağır kusurlu maddelere bakılacak.
  • 09-01-2022, 20:25:16
    #7
    BUR4KB3Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam artık delikli plaka kabul edilmiyor, yapıştırma veya içerden vida olması lazım, ayrıca şuanda muayene ücreti hakkında bilginiz var mı ?
    500 liranın üstünde yeni yıl itibariyle hocam. ben 370 tl ödemiştim aralıkta
  • 09-01-2022, 20:27:19
    #8
    emrekumpaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizde aynı sorundan kaldık 1 saat içinde geri götürdük macun çektirmiştik , ikincide o kadar üstüne durmasalar da %80 oranla ilk kez bakılır gibi tek tek baktılar onaylayıp yolladılar
    hocam siz ne zaman hangi yıl muayne tekrarına gitmiştiniz? Konudaki diğer arkadaş sadece neyden kalındıysa ona bakılıyor diyor.
  • 09-01-2022, 20:27:52
    #9
    API
    Üyeliği durduruldu
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500 liranın üstünde yeni yıl itibariyle hocam. ben 370 tl ödemiştim aralıkta
    Hocam 1 ay içerisinde gidip tekrar muayene sokarsan ücret almıyorlar