Selamlar araç muaynesinden plakada delik olması sebebiyle araç muayneden kaldı. Halbuki bir önceki muaynede geçmişti.
İlgilenen plakaya delik kısımlara beyaz silikonla kapatıp bir ay içinde tekrar gelebilirsin dedi.
Orada sormak aklıma gelmedi, araç tekrar muayneye gittiğinde tüm herşeyden tekrar kontrolden mi geçecek yoksa sadece plakaya bakıp uygunsa işlem bitecek mi?
Ayrıca plakaya beyaz silikon dedi ama tekrar muayneye gittiğinde aynı kişiye denk gelmeme durumu da olabilir. Bakıp bu sefer de yine geçirmeme durumu olabilir mi?
Daha önce muayneden kalan varsa tecrübelerini ve düşüncülerini paylaşabilir mi?
Araç Muaynesinden Kalan Var Mı? Plaka Problemi
17
●176
- 09-01-2022, 20:18:34bizde aynı sorundan kaldık 1 saat içinde geri götürdük macun çektirmiştik , ikincide o kadar üstüne durmasalar da %80 oranla ilk kez bakılır gibi tek tek baktılar onaylayıp yolladılar
- 09-01-2022, 20:23:10Ben de öyle düşünüyorum hocam.yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani ilk muayneye giren araçların girdiği fren testi vb şeylere girmeden tek plakaya mı bakacaklar? - 09-01-2022, 20:24:49evet hocam.buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece ağır kusurlu maddelere bakılacak. - 09-01-2022, 20:25:16500 liranın üstünde yeni yıl itibariyle hocam. ben 370 tl ödemiştim aralıktaBUR4KB3Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2022, 20:27:19hocam siz ne zaman hangi yıl muayne tekrarına gitmiştiniz? Konudaki diğer arkadaş sadece neyden kalındıysa ona bakılıyor diyor.emrekumpaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2022, 20:27:52Üyeliği durdurulduHocam 1 ay içerisinde gidip tekrar muayene sokarsan ücret almıyorlarbuddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle