Dostlar merhaba,
2,5 yıldır internet uzerinden satış yapmaktayız. Fakat son 6 aydır işler çok kötü. Malum enflasyon da ortada. Hal boyle iken yaptırayım bı tezgah satış yapayım dedim. Bilmediğim için bu işleri bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
- Ruhsat alabilir miyiz ( gıda dışı )
- Masrafı aşağı yukarı ne olur?
-İstedigimiz saatlerde satış yapabilir miyiz?
- Ruhsatsız satma gibi durumumuz olabilir mi? Kategori atkı bere terlik ayakkabı tarzı ürünler. Çok geniş bir tezgaha ihtiyacım yok. Yapan kişiler var görüyorum ama ne kadar legal bilmiyorum.

Teşekkür ederim şimdiden. Güzel günleriniz olsun