• 07-01-2022, 00:53:35
    #19
    Evdeki kedilerim için proplan somonlu alıyorum fakat çok pahalı. Sokak kedileri için ise söylediğiniz iki markayı kullanıyorum. Sokaktaki kediler yiyor tabi açlıktan. Eğer imkanınız varsa daha iyi markalar almanızı tavsiye ederim.
  • 07-01-2022, 01:03:21
    #20
    Okulumuzun bahçesinde sabit olarak 1 köpek, 3 kedi var. Ara sıra sayı artabiliyor.
    Hepsine ortak Paw Paw Gurme Kedi Maması 15 Kg veriyoruz.
    Hem kediler hem köpekler çok memnun.
  • 07-01-2022, 01:10:30
    #21
    Evde tekir kedimiz icin Proplan aliyoruz, ayda 3-4KG yiyor, paketler de 3kg zaten.

    SOkaktaki kediler icin ise temizmamadan Bonacibo 15kg cuval aliyoruz.

    tavsiyem: ozellikle cins kediler icin ucuz mamalar cok uygun olmayabilir. Hasaslar ve mamadan kistigin parayi misliyle veterinere birakirsiniz. Kalitesiz ve ucuz mamalar bobreklere zarar verirler.
  • 07-01-2022, 01:12:10
    #22
    Bi arkadaşım toptancı Trendyolda uyguna satıyor. Toplu alımda yardımcı oldururuz.
  • 07-01-2022, 02:55:13
    #23
    Enjoy ve whiskas, ev kedisi için uzak durulması gereken 2 marka.
    Kaliteli mama alınamıyorsa orta kalite bir marka tercih edin yoksa ilerde daha fazlası veteriner masrafı olarak çıkar.

    hills marka alınabilir
  • 07-01-2022, 07:30:19
    #24
    enjoy alın hocam hem kendi kedime hem de sokak hayvanlarına veriyorum öbür daha ucuz mamaları da denedim sokaktaki aç hayvanlar bile yemedi öyle bi mama yok almayın 30 kilo aldım 15 kilosunu geri iade ettim 15 kiloyu da açtığım için iade edemedim enjoy candır enjoy alın
  • 07-01-2022, 07:32:43
    #25
    Werkmen Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya benim keside twkir ama her tarafımı ısırıyor sabah susmuyor miyav miyav 4 5 aylık sende de öyle mi
    kısırlaştırdınızmı hocam
  • 07-01-2022, 09:44:04
    #26
    muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısırlaştırdınızmı hocam
    Çok erkenndediler
  • 07-01-2022, 10:12:14
    #27
    Enjoyu yemeyen kedi görmedim. Sağlıklı veya sağlıksız bilemem ama bütçem ona yettiği için hep ondan alıyorum