enjoy alın hocam hem kendi kedime hem de sokak hayvanlarına veriyorum öbür daha ucuz mamaları da denedim sokaktaki aç hayvanlar bile yemedi öyle bi mama yok almayın 30 kilo aldım 15 kilosunu geri iade ettim 15 kiloyu da açtığım için iade edemedim enjoy candır enjoy alın