Bu kedi mamalarını kullanan var mı?
28
●438
- 07-01-2022, 01:03:21Okulumuzun bahçesinde sabit olarak 1 köpek, 3 kedi var. Ara sıra sayı artabiliyor.
Hepsine ortak Paw Paw Gurme Kedi Maması 15 Kg veriyoruz.
Hem kediler hem köpekler çok memnun.
- 07-01-2022, 01:10:30Evde tekir kedimiz icin Proplan aliyoruz, ayda 3-4KG yiyor, paketler de 3kg zaten.
SOkaktaki kediler icin ise temizmamadan Bonacibo 15kg cuval aliyoruz.
tavsiyem: ozellikle cins kediler icin ucuz mamalar cok uygun olmayabilir. Hasaslar ve mamadan kistigin parayi misliyle veterinere birakirsiniz. Kalitesiz ve ucuz mamalar bobreklere zarar verirler. - 07-01-2022, 07:30:19enjoy alın hocam hem kendi kedime hem de sokak hayvanlarına veriyorum öbür daha ucuz mamaları da denedim sokaktaki aç hayvanlar bile yemedi öyle bi mama yok almayın 30 kilo aldım 15 kilosunu geri iade ettim 15 kiloyu da açtığım için iade edemedim enjoy candır enjoy alın
- 07-01-2022, 07:32:43kısırlaştırdınızmı hocamWerkmen Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle