Aldığım Modül Panele Yansımadı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aldığım Modül Panele Yansımadı
0
●
25
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Aldığım Modül Panele Yansımadı
06-01-2022, 17:38:59
#1
FahrettinKilic
Merhabalar,
CodeCanyon'dan aldığım Script'e ek olarak modül satın aldım fakat modülün dosyaları var ama panelde gözükmüyor. Anydeskten bakıp yardımcı olabilecek var mı
?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler