Arkdaşlar bilginiz üzere bir üyemizden şikayetçi oldum sizce bu yaptığı doğru mudur? Ne yapmalıyım
https://www.r10.net/sikayetim-var/30...post1081672163
Sizce Ne Yapmalıyım
4
●61
- 04-01-2022, 15:36:27
- 04-01-2022, 15:38:27Gidin bütün kanıtları A4 çıkarın güzel bir dilekçe ile savcılığa verin onlar gerekli çalışmayı yapar zararıniz varsa onu da belirtin
- 04-01-2022, 15:40:25Zararım yok ancak bu yaptığı hiç etik değil. Günümüz teknoloji çağında web siteler mülk olarak geçmekte ve mülkümde izinsiz bir işlem yapılmışDarkanonims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2022, 15:43:52Sikayet etseniz bile zararıniz yok hocam çok bişey çıkaracağını sanmıyorum ama denemekten zarar gelmezTaskin4531 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2022, 15:47:06Açıkcası bir ders olmasını istiyorum. Daha yeni bir siteyiz. Diğer arkadaş arayınca ofise geldim bir baktım 4 adet sipariş. Allahtan onaylamadım. sonradan farkettim.Darkanonims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle