• 04-01-2022, 15:36:27
    #1
    Arkdaşlar bilginiz üzere bir üyemizden şikayetçi oldum sizce bu yaptığı doğru mudur? Ne yapmalıyım
    https://www.r10.net/sikayetim-var/30...post1081672163
  • 04-01-2022, 15:38:27
    #2
    Kurumsal PLUS
    Gidin bütün kanıtları A4 çıkarın güzel bir dilekçe ile savcılığa verin onlar gerekli çalışmayı yapar zararıniz varsa onu da belirtin
  • 04-01-2022, 15:40:25
    #3
    Darkanonims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidin bütün kanıtları A4 çıkarın güzel bir dilekçe ile savcılığa verin onlar gerekli çalışmayı yapar zararıniz varsa onu da belirtin
    Zararım yok ancak bu yaptığı hiç etik değil. Günümüz teknoloji çağında web siteler mülk olarak geçmekte ve mülkümde izinsiz bir işlem yapılmış
  • 04-01-2022, 15:43:52
    #4
    Kurumsal PLUS
    Taskin4531 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zararım yok ancak bu yaptığı hiç etik değil. Günümüz teknoloji çağında web siteler mülk olarak geçmekte ve mülkümde izinsiz bir işlem yapılmış
    Sikayet etseniz bile zararıniz yok hocam çok bişey çıkaracağını sanmıyorum ama denemekten zarar gelmez
  • 04-01-2022, 15:47:06
    #5
    Darkanonims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sikayet etseniz bile zararıniz yok hocam çok bişey çıkaracağını sanmıyorum ama denemekten zarar gelmez
    Açıkcası bir ders olmasını istiyorum. Daha yeni bir siteyiz. Diğer arkadaş arayınca ofise geldim bir baktım 4 adet sipariş. Allahtan onaylamadım. sonradan farkettim.