basit usul işletmem var bi kaç sorum var bilen yardımcı olursa sevinirim.
1: basit usul oldumuz için şubatın sonunda vergi vercez bu vergi kestiğimiz fişlere göremi belirlencek veya gelir beyanı bu fişlere göremi belirlenecek
2: basit usulden çıksam kaç ayda bir gelir beyanı bildiriyoruz
Vergi hakkında
0
●95