Wifiye bağlanamıyorum
1
●18
- 04-01-2022, 13:56:39Selamlar, dün akşam tmac indirdim mac adresimi değiştirmek üzere fakat kurulumunu yapmadım programı açmadım bile bugün her zaman bağlandığım wifiye girmek istediğimde bağlanıyor ama internet erişimi yok.Önemli bir notum da olucak apartmanda ortağ wifi kullanıyorum internete girmek istediğimde wifi ağına bağlanıp ns1.google.com adresine girip sistemde kayıtlı olan kullanıcı adı ve şifremi girerek internet bağlantımı gerçekleştiriyorum telefonumda ve başka cihazlarda sorun yok ama şuan kendi bilgisayarımdan ns1.google.com adresine girdiğimde internet bağlantısı yok diyor google chrome kullanıyorum diğer tarayıcılarda da denedim anlayan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.Diğer wifilere girebiliyorum.