Merhaba arkadaşlar Azurede gpulu sanal makine nasıl açabilirim?
Kota artışında bulunuyorum ancak birkaç saat sonra hesap kapanıyor bilen biri varsa yardımcı olabilir mi ona zahmet.
Forum olarak birbirimize yardımcı olmalıyız değil mi
Free trial ve kural ihalleri yapılarak açılmış kullandıkça öde hesaplarında kota artışı yaptığınızda hesabı ele vermiş olursunuz ve abonelik kapatılır. Bu çok normal bir süreçtir. Kendi kredi kartınızla bir abonelik açabilir kullandığınız kredinin ilk faturasını ödedikten sonra kota artışı talebi yapabilir veya bir Microsoft partneri üzerinden size fatura kesilecek şekilde CSP aboneliği edinebilirsiniz.