• 03-01-2022, 21:34:47
    #1
    Digiturk abonelik iptali için fax göndermem gerekiyor yardımcı olabilecek var mı acaba?
  • 03-01-2022, 21:41:01
    #2
    Fax mı kaldı İyi telex filan istemiyorlar
  • 03-01-2022, 21:46:57
    #3
    XTRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fax mı kaldı İyi telex filan istemiyorlar
    İptal için illallah ettiriyolar hocam 3-4 fax göndersen bile gelmedi diyolar bu şirketler
  • 03-01-2022, 21:52:13
    #4
    Web fax programları vardı onları denediniz mi ?
  • 03-01-2022, 22:13:45
    #5
    VipsMedya.Com
    anca yarın atarım kral sanada uygunsa 0507 113 88 28
  • 03-01-2022, 22:16:58
    #6
    e-devlete iptal hizmeti gelmemiş miydi bunlar için?
  • 03-01-2022, 22:18:04
    #7
    Direk bayiden dilekçe doldurabilirsiniz. Biz de o şekilde kapattık.
    Merkezi aradık faks istedi, bayiye gittik direk halletti.
  • 03-01-2022, 22:18:57
    #8
    Turkcell bip ile fax gönderebilirsiniz hocam, bende iptal için orayı kullandım. 2-3 ₺ alıyor.