• 03-01-2022, 20:56:20
    #1
    Merhaba, elimde orijinali Output 19v 3.42a 65w Input 100-240v 1.7a olan şarj adaptörüm var. Şimdi aldığım adaptör ise Output 19v 4.74a 90w Input 100-240v 1.5a.
    Ben bu yeni adaptörü kullanırsam her hangi bir sıkıntı olur mu acaba? Bildiğim kadarıyla laptop ihtiyacı kadar akım çekeceği için amper fazla olsa sıkıntı olmuyor. Fakat yeni adaptördeki input amperi orijinalden biraz daha düşük bu kafamı karıştırdı.
  • 03-01-2022, 21:04:05
    #2
    hocam o max 1.5 amper demekte yani 100 voltun altına inerse verimide hesaba katıncı 1.5 amperden fazla çekemeyeceği için sistem çalışmaz diye düşünebilirsiniz. Sorunsuz kullanabilirsiniz sıkıntı yoktur.
    yada düşük voltajda 1.5 amperden fazla çekmek güvensizlik yaratabilir
  • 03-01-2022, 21:19:35
    #3
    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o max 1.5 amper demekte yani 100 voltun altına inerse verimide hesaba katıncı 1.5 amperden fazla çekemeyeceği için sistem çalışmaz diye düşünebilirsiniz. Sorunsuz kullanabilirsiniz sıkıntı yoktur.
    yada düşük voltajda 1.5 amperden fazla çekmek güvensizlik yaratabilir
    teşekkürler hocam içimi rahatlattınız.
  • 03-01-2022, 21:48:28
    #4
    Sıkıntı olmaz kullanabilirsiniz.
  • 04-01-2022, 10:00:17
    #5
    Bedir_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı olmaz kullanabilirsiniz.
    Teşekkürler hocam