• 03-01-2022, 18:15:44
    #1
    Dawid walkerin parfümlerini kullanınız var mı. Koku ve kalıcılığı nasıl. Hangisini önerirsiniz?
  • 03-01-2022, 18:18:22
    #2
    Kalıcılığı 700 ₺ olanların 1 hafta ilk sıkmış gibiydi
  • 03-01-2022, 18:59:20
    #3
    Tanıdığım kullanıyor (kaç paralık olduğunu bilmiyorum) ama kokusu kalıcı. Kokusu daha çok kış kokusu. Yazın o koku pek gitmez bana göre. Tavsiye ederim ama.
  • 03-01-2022, 19:04:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bir kere aldım, kullandım ve memnun kaldım. Bir arkadaşım tavsiye etmişti.