• 02-01-2022, 15:30:16
    #1
    Kategori Moderatörü
    Red mi 8 telefon var arkadaşlar tv ye bağlayamıyorum her seferinde hata veriyor 2 tv var toshiba ve LG ancak ikisinde de sorun oluyor eskiden j7 vardı onunla bağlanmakta sorun yokken şuanda sorun yaşıyorum bilgisi olan var mıdır?
  • 02-01-2022, 15:46:40
    #2
    Root Sebebiyle Olabilir Benim Root atmadan önce bağlandığım bir televizyon vardı, telefon ROOTLU yaptıktan sonra otomatik olarak bağlantıyı kesiyordu.
    Xiaomi Redmi Note 8 Yurt Dışı ise Rootludur.
  • 02-01-2022, 15:51:59
    #3
    Kategori Moderatörü
    DemirX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Root Sebebiyle Olabilir Benim Root atmadan önce bağlandığım bir televizyon vardı, telefon ROOTLU yaptıktan sonra otomatik olarak bağlantıyı kesiyordu.
    Xiaomi Redmi Note 8 Yurt Dışı ise Rootludur.
    Aynen rootlu hocam
  • 02-01-2022, 16:24:15
    #4
    Googital.com
    Ayarlar/ Bağlantı paylaşım / kablosuz ekran
    Burdan mı yapıyorsunuz?
  • 02-01-2022, 16:25:09
    #5
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen rootlu hocam
    Büyük ihtimalle ondandır bende de benzer durum var.
  • 02-01-2022, 17:24:08
    #6
    Kategori Moderatörü
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayarlar/ Bağlantı paylaşım / kablosuz ekran
    Burdan mı yapıyorsunuz?
    Burdan da denedim yansıt özelliğinden de aynı hocam
    DemirX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük ihtimalle ondandır bende de benzer durum var.
    Bundan olmaması lazım bence ama