• 02-01-2022, 13:58:54
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    NBminer üzerinden ETH kasım yapıyorum, yanlız ne kadar watt tüketim olduğunu bilmiyorum, aşağıdaki görselde yer alıyor mu?

    Bilmemek ayip değildir öğrenmemek ayıptır

    Teşekkürler

  • 02-01-2022, 14:15:39
    #2
    phoenixminer kullanın onda gosterıyor hocam
  • 02-01-2022, 14:16:31
    #3
    benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    phoenixminer kullanın onda gosterıyor hocam
    NBminer den onamı geçiş yapmam gerekiyor ustam?
  • 02-01-2022, 14:17:27
    #4
    dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NBminer den onamı geçiş yapmam gerekiyor ustam?
    aynen hocam aynı sekılde bılgılerınızı ona gırıp başlatın
  • 02-01-2022, 14:44:58
    #5
    Şahsen Kryptex kullanıyorum.
    Yerleşik olarak içerisinde tüm. Miner'lar olduğu için, kendisi otomatik olarak seçiyor, hangisi daha çok kazandırıyor ise.

    Referanslı : https://www.aksoy.web.tr/url/kryptex
    Referansız : https://www.kryptex.org sitesini ziyaret edip, uygulamayı kurarak test edebilirsiniz.