NBminer Kullananlar Bakabilir mi Lütfen +R10 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
NBminer Kullananlar Bakabilir mi Lütfen +R10
4
●
56
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
NBminer Kullananlar Bakabilir mi Lütfen +R10
02-01-2022, 13:58:54
#1
dikmenofficial
Merhaba Arkadaşlar,
NBminer üzerinden ETH kasım yapıyorum, yanlız ne kadar
watt tüketim
olduğunu bilmiyorum, aşağıdaki görselde yer alıyor mu?
Bilmemek ayip değildir öğrenmemek ayıptır
Teşekkürler
02-01-2022, 14:15:39
#2
benyamin
phoenixminer kullanın onda gosterıyor hocam
02-01-2022, 14:16:31
#3
dikmenofficial
benyamin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
phoenixminer kullanın onda gosterıyor hocam
NBminer den onamı geçiş yapmam gerekiyor ustam?
02-01-2022, 14:17:27
#4
benyamin
dikmenofficial adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
NBminer den onamı geçiş yapmam gerekiyor ustam?
aynen hocam aynı sekılde bılgılerınızı ona gırıp başlatın
02-01-2022, 14:44:58
#5
sisyatek
Şahsen Kryptex kullanıyorum.
Yerleşik olarak içerisinde tüm. Miner'lar olduğu için, kendisi otomatik olarak seçiyor, hangisi daha çok kazandırıyor ise.
Referanslı :
https://www.aksoy.web.tr/url/kryptex
Referansız :
https://www.kryptex.org
sitesini ziyaret edip, uygulamayı kurarak test edebilirsiniz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler