• 01-01-2022, 14:10:22
    #1
    Arkadaşlar CPanel PublicHTML scriptim vesaire yükledim fakat siteye tıklayınca bu sorunu alıyorum yardımcı olabilecek anlayan biri varsa minettar olurum.
  • 01-01-2022, 14:11:27
    #2
    Domain'de türkçe harf varsa ondan girmiyor olabilir.
  • 01-01-2022, 14:11:42
    #3
    Ns adresinizi ne zaman değiştirdiniz?
  • 01-01-2022, 14:12:46
    #4
    ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain'de türkçe harf varsa ondan girmiyor olabilir.

    Türkçe harf yok hocam tiklapuankazan.com
  • 01-01-2022, 14:13:10
    #5
    UnLoader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ns adresinizi ne zaman değiştirdiniz?
    Hocam özelden yazablir miyim size ?
  • 01-01-2022, 14:13:34
    #6
    Tabii
  • 01-01-2022, 14:17:18
    #7
    UnLoader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii
    yazdım hocam