• 01-01-2022, 11:03:24
    #1
    Kullanıcı Adı : u1ru
    Kurulum : 2016
    İlk maili var
    Satılık fakat piyasayı bilmediğimden fiyat bekliyorum.
  • 01-01-2022, 11:20:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bende de 4l k. Adi var. " dl1e " 200tl'e zor satiliyor. Tam 200tl satıyorum , alici vazgeciyor
  • 01-01-2022, 11:23:22
    #3
    Hocam bu 4l nickler araba piyasası gibi. Yüksek fiyat yazılıyor fakat Max verilen fiyat 150-200₺. Ne fiyat koyacağınız size kalmış 😊
  • 01-01-2022, 11:34:33
    #4
    Teşekkürler