• 30-12-2021, 14:19:28
    #10
    Ben diş hastanesinden randevu alamıyordum yaz ayında. TV de film açtım , pc yide yanıma koydum . Pc ye macro kurdum. 10 saniyede bir deneme yapıyordu. saat 15:45 gibi çalıştırdım. 20:00 gibi iptal olan bir randevuya denk gelmiştim. Okadar sürede 3-4 tane randevu yakaladım ama ben makroyu durdurup alana kadar birileri almış oluyordu. Yani nefretlik bir durum. Allah yardımcınız olsun.
  • 30-12-2021, 14:26:08
    #11
    surp pirgiç yedikule.
    buraya git lütfen en cerrahisinde çok iyi bir hastanedir.
    önemse parmak önemli bir uzuv.

    çok geçmiş olsun
  • 30-12-2021, 15:34:32
    #12
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    surp pirgiç yedikule.
    buraya git lütfen en cerrahisinde çok iyi bir hastanedir.
    önemse parmak önemli bir uzuv.

    çok geçmiş olsun
    Başakşehir Çam Sakura hastanesinden bir el cerrahine instagramdan yazdım, pazartesiye randevu verdi