Ben diş hastanesinden randevu alamıyordum yaz ayında. TV de film açtım , pc yide yanıma koydum . Pc ye macro kurdum. 10 saniyede bir deneme yapıyordu. saat 15:45 gibi çalıştırdım. 20:00 gibi iptal olan bir randevuya denk gelmiştim. Okadar sürede 3-4 tane randevu yakaladım ama ben makroyu durdurup alana kadar birileri almış oluyordu. Yani nefretlik bir durum. Allah yardımcınız olsun.