Hiç bir şekilde hastane randevusu alamıyorum
11
●148
- 30-12-2021, 14:19:28Ben diş hastanesinden randevu alamıyordum yaz ayında. TV de film açtım , pc yide yanıma koydum . Pc ye macro kurdum. 10 saniyede bir deneme yapıyordu. saat 15:45 gibi çalıştırdım. 20:00 gibi iptal olan bir randevuya denk gelmiştim. Okadar sürede 3-4 tane randevu yakaladım ama ben makroyu durdurup alana kadar birileri almış oluyordu. Yani nefretlik bir durum. Allah yardımcınız olsun.
- 30-12-2021, 14:26:08surp pirgiç yedikule.
buraya git lütfen en cerrahisinde çok iyi bir hastanedir.
önemse parmak önemli bir uzuv.
çok geçmiş olsun - 30-12-2021, 15:34:32Başakşehir Çam Sakura hastanesinden bir el cerrahine instagramdan yazdım, pazartesiye randevu verdifikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle