Gerçekten bıktım sıkıldım ya. Bir haftadır işkence çekiyorum.
İstanbulun hiç bir devlet hastanesinin El cerrahisi bölümünden randevu alamıyorum.
Acilde diktirler parmağımı attılar beni, hiç bir kontrol hiç bir bilgi yok.
Özel hastanelerinde çoğunda el cerrahisi yok, olanlarda uçuk fiyatlar istiyor.
Bugün mecbur özelin birtanesine gittim, parmağını kesip tekrar dikmemiz lazım diyor.
yemin ederim pskolojim bozuldu. Hastanede tanıdık olması şartmı ya.
Napacağımı bilmiyorum gerçekten
Hiç bir şekilde hastane randevusu alamıyorum
11
●148
- 29-12-2021, 22:33:45O gün hastaneye gittim sıra bekliyorum suriyelinin önceliği varmış direk muayene oldu ama ben bekledim.Kendi ülkemde bu durum zoruma gider oldu .....
- 29-12-2021, 22:34:0215 gün sonrası biraz geç olur sanırımArgonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2021, 22:34:51teşekkür ederim hocam deneyeceğim bunuParamedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2021, 22:47:571.5 aydır cildiyeye randevu almaya çalışıyorum öyle basit bir sebepte değil hala yok randevu sağlık ocağına gidiyorum önemsemiyorlar ilginç durum.mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle