Gerçekten bıktım sıkıldım ya. Bir haftadır işkence çekiyorum.
İstanbulun hiç bir devlet hastanesinin El cerrahisi bölümünden randevu alamıyorum.
Acilde diktirler parmağımı attılar beni, hiç bir kontrol hiç bir bilgi yok.

Özel hastanelerinde çoğunda el cerrahisi yok, olanlarda uçuk fiyatlar istiyor.
Bugün mecbur özelin birtanesine gittim, parmağını kesip tekrar dikmemiz lazım diyor.

yemin ederim pskolojim bozuldu. Hastanede tanıdık olması şartmı ya.
Napacağımı bilmiyorum gerçekten