• 28-12-2021, 20:18:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Diğer ay başı gibi arkadaşla 2 3 günlüğüne gelicez tatil amaçlı nasıl oralar gelinir mi eğlence vs olarak yoksa gelmeye değmez mi
  • 28-12-2021, 20:19:51
    #2
    Kışın gitme hocam. Donarsın.
    Şu an eksi 15 derece Ukrayna.
  • 28-12-2021, 20:21:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kışın gitme hocam. Donarsın.
    Şu an eksi 15 derece Ukrayna.
    Sen orda misin
  • 28-12-2021, 20:22:38
    #4
    Platin üye
    Kharkov için konuşayım evet hava çok soğuk ama eğlence için geliyorsanız değer Kessinlikle
  • 28-12-2021, 20:22:40
    #5
    Ben 1 sene yaşadım hocam Odessada, yılbaşında bende gidicem gibi duruyor. Gayet güzel yerler eğer ki gece hayatına düşkünsen bayılırsın ukraynaya
  • 28-12-2021, 20:24:39
    #6
    Muratdenizzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen orda misin
    Bir ayağım her zaman orada
  • 08-01-2022, 22:59:26
    #7
    Muratdenizzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer ay başı gibi arkadaşla 2 3 günlüğüne gelicez tatil amaçlı nasıl oralar gelinir mi eğlence vs olarak yoksa gelmeye değmez mi
    Kieve gelecekseniz ulaşabilirsiniz