• 28-12-2021, 19:44:38
    #1
    Kurumsal Üye
    Merhaba
    Ekteki gibi çizimleri illüstratör ile mi yapıyorlar yoksa farklı bir uygulama mı kullanıyorlar?
  • 28-12-2021, 19:49:14
    #2
    çizim ilistrator, çizim için kullanılan ekipmanda https://www.hepsiburada.com/grafik-tabletler-c-217
  • 28-12-2021, 19:52:08
    #3
    Satışları nasıl acaba bu ürünlerin takip edebilen var mı?
  • 28-12-2021, 19:52:09
    #4
    Photoshop, krita, sai, illustrator, clipstudio...
    Çok fazla seçenek var dijital art için. Herhangi bir şeyle çizmiş olabilirler, muhtemelen photoshop'dur bana kalırsa.
  • 28-12-2021, 19:52:18
    #5
    Photoshopta da yapılıyor