Şu çizimleri hangi program ile çiziyorlar? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şu çizimleri hangi program ile çiziyorlar?
4
●
133
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Şu çizimleri hangi program ile çiziyorlar?
28-12-2021, 19:44:38
#1
premiumdizayn
Kurumsal Üye
Merhaba
Ekteki gibi çizimleri illüstratör ile mi yapıyorlar yoksa farklı bir uygulama mı kullanıyorlar?
28-12-2021, 19:49:14
#2
Kei
çizim ilistrator, çizim için kullanılan ekipmanda
https://www.hepsiburada.com/grafik-tabletler-c-217
28-12-2021, 19:52:08
#3
ArtStoreUqur
Satışları nasıl acaba bu ürünlerin takip edebilen var mı?
28-12-2021, 19:52:09
#4
caylakgirisimci
Photoshop, krita, sai, illustrator, clipstudio...
Çok fazla seçenek var dijital art için. Herhangi bir şeyle çizmiş olabilirler, muhtemelen photoshop'dur bana kalırsa.
28-12-2021, 19:52:18
#5
Gokenim
Photoshopta da yapılıyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler