• 28-12-2021, 19:12:13
    #1
    Merhaba Fransa'da yaşayan r10 uyesi varmıdır bir iki sorum olacaktı yardımcı olanlara teşekkür ederim iyi forumlar.
  • 28-12-2021, 19:29:45
    #2
    tr de her yerde var da yurt dışı merak ettim
  • 28-12-2021, 20:29:18
    #3
    Bende merakla bekliyorum fransada herhalde yaşıyan veya daha once giden r10 lu yok herhalde
  • 29-12-2021, 03:09:43
    #4
    Ben varım kardeşim
  • 29-12-2021, 10:10:01
    #5
    Ozelden bir iki soru sorabilir miyim @Yilmazyakut;