PTT de çalışan var mı acaba ?
5
●120
- 28-12-2021, 18:39:35Arkadaşlar PTT de çalışan var mı oraya işe giricem inşallah olursa dağıtıcı olarak ama nasıldır bilgisi olan var mı ?
- 28-12-2021, 18:58:46dağıtıcılık zordur belirli bir ciyet dedikleri sistem var sabah ayrılan postalar gelir ciyet sistemindeki dağıtım sırasına göre sıralanır sonra dağıtıma çıkarsınız haftanın belirli saatlerinde tebligat dağıtım günüdür dağıtım yaptığınız saha sıkıntılıysa baya uğraşırsınız çünkü resmi evrak bu bazen mahkeme celp, bazen icra, bazen trafik cezası vs gibi spor yapmayı seviyorsanız günlük yürüyüş limitiniz üst seviyelerde olur çalışmaya başladıkça zaten eksi ve artı yönlerini göreceksin.
- 28-12-2021, 19:04:00Üyeliği durdurulduYolluyor diye biliyorumbasricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle