• 28-12-2021, 18:39:35
    #1
    Arkadaşlar PTT de çalışan var mı oraya işe giricem inşallah olursa dağıtıcı olarak ama nasıldır bilgisi olan var mı ?
  • 28-12-2021, 18:40:15
    #2
    Dağıtıcı olarak girmek için gerekenler nedir hocam paylaşırsanız çok sevinirim.
  • 28-12-2021, 18:42:54
    #3
    İnstagram Konum Hizmeti
    Valla hocam arkadaş var çok rahat öğlen 12 13 gibi işi bitiyor sonrası yatış c-p tatil
  • 28-12-2021, 18:51:19
    #4
    Benim de sorum var tüm pttler mektup yolluyor mu acaba?
  • 28-12-2021, 18:58:46
    #5
    dağıtıcılık zordur belirli bir ciyet dedikleri sistem var sabah ayrılan postalar gelir ciyet sistemindeki dağıtım sırasına göre sıralanır sonra dağıtıma çıkarsınız haftanın belirli saatlerinde tebligat dağıtım günüdür dağıtım yaptığınız saha sıkıntılıysa baya uğraşırsınız çünkü resmi evrak bu bazen mahkeme celp, bazen icra, bazen trafik cezası vs gibi spor yapmayı seviyorsanız günlük yürüyüş limitiniz üst seviyelerde olur çalışmaya başladıkça zaten eksi ve artı yönlerini göreceksin.
  • 28-12-2021, 19:04:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    basricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de sorum var tüm pttler mektup yolluyor mu acaba?
    Yolluyor diye biliyorum