Kanva ile ilgili sorum var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kanva ile ilgili sorum var
8
●
72
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kanva ile ilgili sorum var
28-12-2021, 12:16:18
#1
Miniyazilimci
Merhabalar,
Kanva PRO öğretmenlik sınıfındayım.
Ancak resmi düzenlemek istiyorum arkaplan kaldırmak istiyorum. Pro üyeliğe geçiniz diyor. Eskiden böyle birşey yoktu ne oldu?
28-12-2021, 12:24:06
#2
MaitreyaXayah
Hesabınız muhtemelen Kanva Pro değil Kanva Education.
Detaylar için inceleyebilirsiniz.
28-12-2021, 12:26:30
#3
seyyid03
Kanva Edu hesabım var ve AP kaldırma özelliğini kullanabiliyorum. Sizde olmaması ilginç.
28-12-2021, 12:29:05
#4
murat55girgin
Kanva Öğrenci hesabım var ve arka plan kaldırma özelliği aktif, sınıf üyeliyle ilgili bir sorun olabilir
28-12-2021, 12:46:01
#5
Progod
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba, siz bunu kendi ozel hesabınız da düzenlemeye calisiyor olabilirsiniz. Sınıfa tıklayıp sınıftan duzenlemeniz gerek
28-12-2021, 12:57:00
#6
Alicamci
🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
Sınıfta düzenleyin düzelecektir.
28-12-2021, 13:13:17
#7
Miniyazilimci
MaitreyaXayah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hesabınız muhtemelen Kanva Pro değil Kanva Education.
Detaylar için inceleyebilirsiniz.
seyyid03 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kanva Edu hesabım var ve AP kaldırma özelliğini kullanabiliyorum. Sizde olmaması ilginç.
murat55girgin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kanva Öğrenci hesabım var ve arka plan kaldırma özelliği aktif, sınıf üyeliyle ilgili bir sorun olabilir
Progod adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba, siz bunu kendi ozel hesabınız da düzenlemeye calisiyor olabilirsiniz. Sınıfa tıklayıp sınıftan duzenlemeniz gerek
Alicamci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sınıfta düzenleyin düzelecektir.
Cevaplar için teşekkür ancak sizin dediğiniz gibi yapıyorum yine olmuyor. Acaba yanlış mı yapıyorum.
Tasarım oluştur dediğimde bir yine olmuyor.
28-12-2021, 13:26:18
#8
murat55girgin
Miniyazilimci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cevaplar için teşekkür ancak sizin dediğiniz gibi yapıyorum yine olmuyor. Acaba yanlış mı yapıyorum.
Tasarım oluştur dediğimde bir yine olmuyor.
hocam anydesk varsa pm ile iletin bağlanıp yardımcı olmaya çalışayım
28-12-2021, 14:03:33
#9
Miniyazilimci
murat55girgin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam anydesk varsa pm ile iletin bağlanıp yardımcı olmaya çalışayım
PM attım.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler