• 28-12-2021, 00:41:39
    #1
    Arkadaşlar google'dan böyle bir yazı geldi reklam için. Sizce faydalı mı yoksa gerek yok mu? Düşünceleriniz nelerdir ?
  • 28-12-2021, 00:53:41
    #2
    Reklam yerleşiminiz iyiyse fazla kurcalamayın bence.
  • 28-12-2021, 01:06:58
    #3
    Otomatik reklam boyutları Google'ın önerilerine rağmen her zaman karşı çıkmışımdır. Çünkü temayı gerçekten bozuyor. Oradan gelecek 3-5 lira için değmez.