• 27-12-2021, 22:33:07
    #1
    Öncelikle herkese iyi akşamlar.
    Mayıs sonu gibi bedelli askerlik için gerekli tüm işlemleri sağlamış bulunup sıranın gelmesini bekliyorum.E devlet üzerinden askerlik durum belgesi almak istediğimde tecil tarihim 31/12/2021 olarak görünmektedir bu normal mi ? Bir işlem yapmam gerekiyor mu ?

    Malum çalışıyoruz askerlik dairesine gidemiyoruz tüm istanbul askerlik dairelerini aradım neredeyse telefonla ulaşmak imkansız .
  • 27-12-2021, 22:44:08
    #2
    Normal, 2022 kuraları Ocak ayında çekilecek.
    Benimde durum aynı.
  • 27-12-2021, 23:02:47
    #3
    evet normal
  • 27-12-2021, 23:11:50
    #4
    Ocak ayında kura çekilir gideceğiniz tarih ve yer belli olur o tarihe kadar tekrar otomatik tecil verir.
  • 28-12-2021, 12:30:49
    #5
    Tüm cevaplar için çok teşekkürler.
  • 05-01-2022, 16:09:23
    #6
    Luxen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal, 2022 kuraları Ocak ayında çekilecek.
    Benimde durum aynı.
    Hocam durum aynı şekilde mi ?
  • 05-01-2022, 16:12:49
    #7
    Her sene durum aynıdır bu sene basvurursan bir sonraki senenin kurasına katılırsın.