Öncelikle herkese iyi akşamlar.
Mayıs sonu gibi bedelli askerlik için gerekli tüm işlemleri sağlamış bulunup sıranın gelmesini bekliyorum.E devlet üzerinden askerlik durum belgesi almak istediğimde tecil tarihim 31/12/2021 olarak görünmektedir bu normal mi ? Bir işlem yapmam gerekiyor mu ?
Malum çalışıyoruz askerlik dairesine gidemiyoruz tüm istanbul askerlik dairelerini aradım neredeyse telefonla ulaşmak imkansız .
Bedelli Askerlik / Tecil Hk.
6
●126