• 26-12-2021, 18:57:22
    #1
    Arkadaşlar Selamlar.

    Ben vergi cezası yemişim işin ilginç tarafı bunu aracımı satarken öğreniyorum. Araçta vergi cezasından dolayı rehin gelmiş hak mahrumiyeti kısmında gözüküyor. Hiç problem değil ödeyebilirim ama ödedikten ne kadar süre sonra haciz kalkar? Satışı vermem gerekiyor bir an önce.
  • 26-12-2021, 18:59:03
    #2
    Borcunuzu ödeyin ilgili vergi dairesinde takip birimine ulaşın telefonla haczin kaldırılmasını talep edin, kaldırırlar.
  • 26-12-2021, 19:00:51
    #3
    1 günde kalkıyor
  • 26-12-2021, 19:01:09
    #4
    wyrus27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borcunuzu ödeyin ilgili vergi dairesinde takip birimine ulaşın telefonla haczin kaldırılmasını talep edin, kaldırırlar.
    Sürecin böyle işlediğine emin miyiz hocam? Çünkü alıcı şehir dışından gelecek sizin dediğiniz gibi olmazsa çok kötü olur bizim için.
  • 26-12-2021, 19:04:01
    #5
    Vergi borcu dolayısıyla banka hesaplarıma şerh koymuşlardı. borçlu olduğum vergi dairesi izmir Karşıyaka, ben Gaziantepte ikamet ediyordum. E devlette borç ödeme gözükmüyordu, direkt vergi dairesinin hesabına EFT yaptım. 1 gün sonrasında takip biriminden EFTyi teyit ettirdim ve haczi kaldırdılar.
    Eğer vergi dairesi ile aynı şehirdeyseniz çok daha kısa çözersiniz.
  • 26-12-2021, 19:04:33
    #6
    Borcu ödeyip takibi kapattırdığınızda durum hızlıca düzelecektir. İşlem ağırdan alınmaz.
  • 26-12-2021, 19:04:58
    #7
    Sillage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürecin böyle işlediğine emin miyiz hocam? Çünkü alıcı şehir dışından gelecek sizin dediğiniz gibi olmazsa çok kötü olur bizim için.
    189 u ara satış işlemlerinin olduğunu belirt, ona göre not düşüyorlar. genelde 1 gün içinde kalkıyor ama resmiyette 1 ile 3 iş günü olarak söylerler.
  • 26-12-2021, 19:39:43
    #8
    Vergi borcu odedikten sonra vergi dairesine giderseniz aninda hacizi kaldiriyorlar yada uzak sehirdeyseniz telefon edip kaldirtin 1 gunu gecmez haciz kalkar.