• 26-12-2021, 11:44:46
    #1
    R10net logosu ve rokitolar nft olsa deli gibi satılır bence? Böyle bir proje olsa ne kadar güzel olur.
  • 26-12-2021, 11:49:56
    #2
    Kapitalist olan forum iyice kapitalist olur
    Ben önermiyorum gereksiz olur.