• 25-12-2021, 03:45:40
    #1
    Arkadaşlar merhaba bi konuda yardım istiyorum bilenleriniz yardımcı olursa çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.

    İpv4 proxy elden girip discordu tarayıcıdan açıyor daha sonrasında kayıt ekranında bilgileri doldurduktan sonra devam et e bastığımda 3 nokta olup kalıyor sonra tekrar devam et diyor hesap açılmıyor sorun nedir ,
    NOT:Bir başka pc de açılıyor aynı proxy ile .
  • 25-12-2021, 04:51:54
    #2
    Aynı proxy kullanıyorsanız muhtemelen rate limit yemiştir.