Arkadaşlar merhaba bi konuda yardım istiyorum bilenleriniz yardımcı olursa çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
İpv4 proxy elden girip discordu tarayıcıdan açıyor daha sonrasında kayıt ekranında bilgileri doldurduktan sonra devam et e bastığımda 3 nokta olup kalıyor sonra tekrar devam et diyor hesap açılmıyor sorun nedir ,
NOT:Bir başka pc de açılıyor aynı proxy ile .
Discord u proxy ile hesap açarken devam et de kalıyor
1
●42