Proxcis neden banlandı?
6
●283
- 23-12-2021, 21:49:23Benim de sevdiğim biriydi, ben de hiç Skype ya da telefon üzerinden birebir iletişimde bulunmadım. Yanlış hatırlamıyorsam adaştık kendisiyle. Süresiz uzaklaştırıldığını bu konu üzerine profiline girerek fark ettim ve üzüldüm. Ticari bir problem yaratacak bir kardeşe benzemiyordu. Muhtemelen siyasi konuları abartmaktan banlandı. Yönetimin kararına saygısızlık etmek olmaz ama keşke forumdaki müdavimliği de göz önünde bulundurularak 1 ay, 2 ay falan banlansaydı. Gerçi ne yaptı ban sebebinden anlaşılmıyor, anlayamıyoruz. Affedilme şansı varsa, affı olmayacak bir şey yapmamışsa, kendisinin de rızası varsa, ben inisiyatif gösterilmesini isterim kendi adıma.
