• 23-12-2021, 14:27:44
    #1
    Merhaba,

    Sms entegrasyonu çalışmıyor, netgsm paneline girmek için de sms ve çağrı alamıyoruz.
    Müşteri hizmetlerine de ulaşılamıyor.

    Başka sorun yaşayan var mı acaba?
  • 23-12-2021, 14:35:31
    #2
    Hocam BTK yeni düzenleme getirdi Başlığınızda Evrak eksiğiniz var ise o yüzden bu işlem yaptırmıyor olabilir
  • 23-12-2021, 15:07:10
    #3
    Efendy37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam BTK yeni düzenleme getirdi Başlığınızda Evrak eksiğiniz var ise o yüzden bu işlem yaptırmıyor olabilir
    Yok sadece sms ile alakalı değil, netgsm üzerinden çağrı da alamıyoruz, sanırım numara ile alakalı bir sorun var, inceliyorlar. Teşekkürler.