Merhaba,
Sms entegrasyonu çalışmıyor, netgsm paneline girmek için de sms ve çağrı alamıyoruz.
Müşteri hizmetlerine de ulaşılamıyor.
Başka sorun yaşayan var mı acaba?
netgsm sorun yaşayan var mı
2
●37
- 23-12-2021, 15:07:10Yok sadece sms ile alakalı değil, netgsm üzerinden çağrı da alamıyoruz, sanırım numara ile alakalı bir sorun var, inceliyorlar. Teşekkürler.Efendy37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle