çatal bıçak korucuyusunda bardağın altında zom yazıyor gibi
sanki bir ihtimal
YAKAMOZ
diyeceğim ama ihtimali yok
köprü 1. köprü bence karşı tepe de ulus olmalı orası da beylerbeyi olmalı
sonuç olarak orası da
"Villa Bosphorus"
olmalı ama oturma düzeni şekli de benzemiyor?
İstanbul da oturanlar bakabilir mi ?
27
●1.025
- 22-12-2021, 11:26:14Oba Restoran Cafe olması lazım oraya benzettim.
- 22-12-2021, 11:30:59mostwonder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMiLLer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKinSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleamiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFeriye, inci, güzelcehisar, yakamoz bu restorantlarda daha önce bulundum malesef bunlar değil.austo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıldız teknik ve oba restorantlarında daha önce bulunmadım google araması ile yıldız teknik bir tık yakın gibi ama o kadar net zoom yapılabilir mi bilemedim.. - 22-12-2021, 11:32:06Ulan doğma büyüme istanbuldayım. 29 yıl olacak az kaldı. Bir kere boğazda yemek yiyemedim
- 22-12-2021, 11:32:43Üyeliği durdurulduYıldız teknik hocam büyük ihtimal o civarda böyle bir mekan yok bildiğim, fotoğrafın olduğu yerde büyük ihtimal tesisin alt teras katı.Sick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2021, 11:33:23fotoya bakınca çamlıcadaki türk bayrağı sanki o, o yüzden yerin karşıda olma ihtimali daha yüksek olabilir. Köprü restaurantın solunda kalıyor. Bu yüzden zincirli kuyudan beşiktaşa aşağı doğru araştır bence.Sick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2021, 11:37:06yakamoz sadece kağıt üzerinde ZOM yazıyor diye tahminde bulundum ve "ihhtimali yok" diyerek de yazmıştımSick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

yıldız teknik de değil yıldız tekniğe gittiğinizde köprüyle aynı hizadan bakarsınız
yıldız teknik de değil - 22-12-2021, 11:38:42karşısı çamlıca olsaydı gece kondular vb görünürdü çamlıcada böyle orman kalmadı ki ilaveten foto çekim zamanını bilmiyorum ama uzak zaman değilse çamlıca cami de görünürdü benceMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
karşısı ulus olmalı bence
