• 21-12-2021, 15:41:11
    #1
    Arkadaşlar, az önce kuru nontrol ettim ve iş bankasında 13.70 tl idi kur, domain yenilemek için 20 dolar kredi yatırdım hesabıma ve 380 lira çekim yaptı banka .

    Firmayla yazışıp parayı iade etmelerini istedim , yani nasıl oluyor bu iş 19 tl dolar kurundan mı ödüyoruz şuanda ? bunu şikayet etmelimiyim ? edebileceğim herhangi bir merci var mı ?
  • 21-12-2021, 15:42:35
    #2
    Bankayla Bi görüşün eğer çözüme ulaşmazsa BDDK ya şikayette bulunabilirsiniz
  • 21-12-2021, 15:42:49
    #3
    Takip
  • 21-12-2021, 15:43:10
    #4
    Bende dolar düştü diye domain yeniledim 9.5 dolar icin 160 Tl kesti denizbank vay arkadaş ya
  • 21-12-2021, 15:43:13
    #5
    kur 1kuruş artsa hemen güncelliyolar şimdi henüz güncellenmedi ayağına yatıyolar
  • 21-12-2021, 15:44:44
    #6
    mskorkmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankayla Bi görüşün eğer çözüme ulaşmazsa BDDK ya şikayette bulunabilirsiniz
    bankaya ulaşamadım, müşteri temsilcim olarak görünen cep numarasını aradım ama ondanda henüz dönüş alamadım.

    olay şu ki ilk başta sanal kartımı direk reddetti ödemeyi içinde 450 tl limit olmasına rağmen (kayıtlı kartımdır sürekli ödeme yaptığım), daha sonra paypal üzerinden dolar ile öde seçeneği ile yaptım ödememi ve sonuç 380 küsür tl lik bir çekim.
  • 21-12-2021, 15:45:12
    #7
    malesef bankalar soygun üzerine düzen kurmuşlar. acaba devlet bankalarıda aynımı onlarla işlem yapan oldumu ?

    bu konuyu bence bir BDDK'ya şikayet edin.
  • 21-12-2021, 15:46:05
    #8
    ek olarak firmaya ödemeyi iade etmesi yönünde bir talimat verdim, iade edecekler. 18 yaşıma girdiğimde ilk aldıgım kredi kartı hiç değiştirmeyi düşünmemiştim ama artık iş bankasını kullanmayacağım galiba.
  • 21-12-2021, 15:47:31
    #9
    ayın 14ün de bende yenileme yaptım 99+ kdv 120₺ ödedim bugün ne kadar olurdu acaba