Arkadaşlar, az önce kuru nontrol ettim ve iş bankasında 13.70 tl idi kur, domain yenilemek için 20 dolar kredi yatırdım hesabıma ve 380 lira çekim yaptı banka .
Firmayla yazışıp parayı iade etmelerini istedim , yani nasıl oluyor bu iş 19 tl dolar kurundan mı ödüyoruz şuanda ? bunu şikayet etmelimiyim ? edebileceğim herhangi bir merci var mı ?