Arkadaşlar, az önce kuru nontrol ettim ve iş bankasında 13.70 tl idi kur, domain yenilemek için 20 dolar kredi yatırdım hesabıma ve 380 lira çekim yaptı banka .
Firmayla yazışıp parayı iade etmelerini istedim , yani nasıl oluyor bu iş 19 tl dolar kurundan mı ödüyoruz şuanda ? bunu şikayet etmelimiyim ? edebileceğim herhangi bir merci var mı ?
Bankalarda neler oluyor ?
14
●490
- 21-12-2021, 15:41:11
- 21-12-2021, 15:44:44bankaya ulaşamadım, müşteri temsilcim olarak görünen cep numarasını aradım ama ondanda henüz dönüş alamadım.mskorkmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olay şu ki ilk başta sanal kartımı direk reddetti ödemeyi içinde 450 tl limit olmasına rağmen (kayıtlı kartımdır sürekli ödeme yaptığım), daha sonra paypal üzerinden dolar ile öde seçeneği ile yaptım ödememi ve sonuç 380 küsür tl lik bir çekim. - 21-12-2021, 15:46:05ek olarak firmaya ödemeyi iade etmesi yönünde bir talimat verdim, iade edecekler. 18 yaşıma girdiğimde ilk aldıgım kredi kartı hiç değiştirmeyi düşünmemiştim ama artık iş bankasını kullanmayacağım galiba.