herkese selam arkadaşlar yarın erzincana aktarmalı uçakla askere gidiyorum uçak ilk kez binicem ve korkum var inşallah güzel bir tecrübe olur herkes hakkını helal etsin 6 ay sonra görüşmek üzere
Bende ilk defa gitmiştim erzincana uçakla 2006 yılında. Topçu birliğine gidiyorsun demek. Bataryamı yazıyor yoksa bölük mü ?