• 21-12-2021, 14:57:38
    #10
    shingeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkese selam arkadaşlar yarın erzincana aktarmalı uçakla askere gidiyorum uçak ilk kez binicem ve korkum var inşallah güzel bir tecrübe olur herkes hakkını helal etsin 6 ay sonra görüşmek üzere
    Bende ilk defa gitmiştim erzincana uçakla 2006 yılında. Topçu birliğine gidiyorsun demek. Bataryamı yazıyor yoksa bölük mü ?
  • 21-12-2021, 14:58:13
    #11
    Hayırlı Teskereler Hocam Allaha Emanet.
  • 21-12-2021, 15:04:05
    #12
    Geçermi şimdi Ama geçiyor merak etme
  • 21-12-2021, 15:05:51
    #13
    Termalleri çekmeden gitme
  • 21-12-2021, 15:12:01
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kazasız belasız gidip gelin hocam. şafak saymayın derim sayınca geçmiyor.
  • 21-12-2021, 15:13:12
    #15
    Uçaktan uçağa atlamayı unutma ben 2 hafta önce geldim çankırıdan hayırlı tezkereler
  • 21-12-2021, 15:13:44
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı tezkereler dostum güle güle git, güle güle gel☺️