Konu
yarın askere gidiyorum.
21-12-2021, 15:12:01
#14
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kazasız belasız gidip gelin hocam. şafak saymayın derim sayınca geçmiyor.