• 19-12-2021, 12:28:03
    #1
    Yapıkredi 18 yaş altı banka kartı alacağım fakat şubeye gitmeye vaktim yok. Eve belge gönderme durumu oluyor mu?
  • 19-12-2021, 12:28:53
    #2
    malesef olmuyor şubeye gitmek zorundasın hem annen hem babanla birlikte
  • 19-12-2021, 12:30:07
    #3
    Wal3x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malesef olmuyor şubeye gitmek zorundasın hem annen hem babanla birlikte
    2 gün önce annem ve babamı yolladım ben okuldaydım. Benimde olmam gerekiyormuş 😑
  • 19-12-2021, 12:30:51
    #4
    Velin ile birlikte banka şubesine gitmeniz gerekiyor.