• 19-12-2021, 00:10:46
    #1
    E ticarete girmek istiyorum.

    Amazon hesapları çok çabuk kapatabiliyormuş o yüzden ona girmek tehlikeli gözüyle bakıyorum.

    Trendyol ve hb kar oranı az ama değer mi ?
  • 19-12-2021, 00:13:02
    #2
    Incelemenizi öneririm: https://www.r10.net/dijital-alisveri...iz-sistem.html
  • 19-12-2021, 00:14:01
    #3
    Kar oranı senin ürün ile alakalı hocam. Sen vergini, kargonu, pazar yeri komisyonunu, pazar yeri içi reklam giderini, ürün maliyetini, bu işler yaparkenki emeğini, kullanacaksan entegrasyon program ücretini hesapla. Üzerine koyacağın kar ile satılabilir bir fiyat çıksa. Ürünü satabilirsin.
  • 19-12-2021, 00:14:50
    #4
    Hb , Trend komisyonlar sayesinde keşke başlamasaydım dedirtiyor
  • 19-12-2021, 00:24:47
    #5
    Zeze3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hb , Trend komisyonlar sayesinde keşke başlamasaydım dedirtiyor
    Kesinlikle öyle hocam min %20 zaten
    kdv
    kargo
    alış fiyatı

    kalan 10 TL
  • 19-12-2021, 00:26:42
    #6
    MehmetAds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle öyle hocam min %20 zaten
    kdv
    kargo
    alış fiyatı

    kalan 10 TL
    Ama kampanyalara katılarak komisyonu düşürüp karı yükseltebilirsiniz hocam
  • 19-12-2021, 00:27:44
    #7
    Zeze3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama kampanyalara katılarak komisyonu düşürüp karı yükseltebilirsiniz hocam
    anladım hocam.

    önerdiğin kategori var mı peki ?
  • 19-12-2021, 01:12:22
    #8
    MehmetAds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım hocam.

    önerdiğin kategori var mı peki ?
    hangi kategori olursa olsun stokçular izin vermiyor