Yabancı mı Türkçe mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yabancı mı Türkçe mi?
4
●
48
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yabancı mı Türkçe mi?
18-12-2021, 14:13:33
#1
Dio
Belki her zaman sorulmuştur. Bir site açsanız yabancı mı yoksa türkçe mi açardınız ? (Blog-makale-veya haber içeriği)
18-12-2021, 14:14:45
#2
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Yabancı tabii ki.
18-12-2021, 14:15:10
#3
Cooper34
Yabancı = TR x 17
Sence Türkçe mi? Niş alanda açın, öyle genel blog sitesiyle felan uğraşmayın. Niş kazandırıyor.
18-12-2021, 14:15:25
#4
Piizmit41
İngilizceniz veya Ingilizce makale yazdırmaya bütçeniz olup olmadığına göre değişir hocam.
18-12-2021, 14:22:03
#5
Dio
Cooper34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yabancı = TR x 17
Sence Türkçe mi? Niş alanda açın, öyle genel blog sitesiyle felan uğraşmayın. Niş kazandırıyor.
Domain de mi niş olmalı yoksa domain normal olup içerikler mi niş olmalı?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler