• 18-12-2021, 14:13:33
    #1
    Belki her zaman sorulmuştur. Bir site açsanız yabancı mı yoksa türkçe mi açardınız ? (Blog-makale-veya haber içeriği)
  • 18-12-2021, 14:14:45
    #2
    Qui non proficit, deficit
    Yabancı tabii ki.
  • 18-12-2021, 14:15:10
    #3
    Yabancı = TR x 17

    Sence Türkçe mi? Niş alanda açın, öyle genel blog sitesiyle felan uğraşmayın. Niş kazandırıyor.
  • 18-12-2021, 14:15:25
    #4
    İngilizceniz veya Ingilizce makale yazdırmaya bütçeniz olup olmadığına göre değişir hocam.
  • 18-12-2021, 14:22:03
    #5
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yabancı = TR x 17

    Sence Türkçe mi? Niş alanda açın, öyle genel blog sitesiyle felan uğraşmayın. Niş kazandırıyor.
    Domain de mi niş olmalı yoksa domain normal olup içerikler mi niş olmalı?